Ja, jag lever fortfarande.

Nu hade ju jag skrivit ett fint inlägg här, men det försvann.
Dumt.

Det jag skrev var iaf att jag hade kalas igår, halva släkten var här.
Jag fick sammanlagt 600:-, Photopearls (se bilden nedan), Kittyhalsband med inbyggd klocka,
ask med Ahlgrens bilar och en rosa blomma.
Vi åt cheesecake och det var underbart gott!

Jag och Kaylin och Amanda pärlade lite pärlplattor, eller, jag hjälpte Kaylin.
Hon fick med sig en pärl-delfin hem.
Det var mysigt och jag hoppas verkligen på att min morbror och hans familj flyttar in till stan snart!

Här får ni en vanlig och en pärlifierad bild av min snygga katt Bella!
 

Häftigt eller hur!

Nu blir det parlamentet och pärla min katt!
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0