Helgen i korthet.

Jag har ju helt glömt bort att berätta om helgen!
Ni får en väldigt kort version här.

Klockan 03.45 på lördagen blev jag väckt av mor, gick upp och gjorde mig iordning.
Vi blev hämtade halv fem av moster och åkte bil till Ulricehamn.
I Ulricehamn var det kattutställning, men eftersom jag har ett par chattkompisar där,
så valde jag att umgås med dem istället!

Mina två kompisar, Christopher och Rasmus, visade mig staden,
som för övrigt är en uppförsbacke.
Vi hade trevligt, hälsade på hos Christophers mamma, hade pizzapicknick.
Väldigt mysig dag, så vi ses nog nästa år också!

  

Nu måste jag göra mig iordning, ska ner på stan och möta Anna!
Vi ska äta glass och köpa glasögon att ta ur glaset i!

Sen är det BIIIILD!!!!

Ha det underbart, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0