Mitt tak!

Min snälla vän Frida har hjälpt mig att sätta upp självlysande stjärnor i mitt tak häromdagen!
Såhär ser det ut på dagen, har inte tagit någort kort när det är mörkt än.
Ska nog göra det ikväll!


Eller hur ser det mysigt ut?
Det svarta på bilden är min hylla som jag har ovanför sängen.
Jag kan lova er att det är svårt att inte titta på stjärnorna istället för att försöka sova, haha!

Jag skrev ju förut om att jag har fått brev!
Titta här!
  
Brev från Amadeus, Emelina och Mandis!

Jag blev så lycklig ska ni veta!
Ska sätta mig och skriva svar ikväll.

Nu ska jag fortsätta chatta med en söt tjej vid namn Sofie och se på Gilmoregirls!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Herrejösses vad fina brev!
Blir ju helt kär och galen - som vanligt, dock.

Jag gillar dig, jag med.

2008-03-11 @ 18:46:02
URL: http://fianlianlei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0