Brev och tak.

Igår fick jag två brev!
Ett från Hilda och ett från Hanna!

 
Mysigt, eller hur!!

Jag försökte häromkvällen att ta kort på mitt tak.
Ni vet, jag har ju självlysande stjärnor där.
Det gick inte så bra, jag var tvungen att lysa med ficklampa för att kameran ens kunde tänka sig att ta kort...
Såhär blev det!


Ni kanske förstår ungefär hur det ser ut?

Nu ska jag äta frukost, ringa Pia och sen åka med pappa för att köra mat.
Sen ska jag äta på Tuggelite, det är nämligen tacobuffé!
Sen vid tolv ska jag till Älvan för att hälsa på Frida och Tilla!

Pussenuss!

Kommentarer
Postat av: amadeus

jag gillar dej!!!!(!!)!!!!11111

2008-03-15 @ 23:49:45
URL: http://aaamadeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0