Brev och Kitty!

Igår fick jag ett underbart brev från allra finaste Amadeus.
Jag blev så lycklig att jag hoppade runt, trots att jag är dunderförkyld!
Ska ta bild och lägga upp sen.
TACK så jättemycket Amadeus <3.

Idag har jag fått hela två brev!
Ett från Emelina och ett från Mandis.
Två helsöta tjejer båda två.
Fick massvis med presenter från båda två, lägger upp bild sen.
Jag lovar att ni kommer bli lite avis!

Här är ju min samling av Hello Kittysaker, det har givetvis tillkommit massvis med saker sen fotot togs.
image57

Vad samlar du på?

Kommentarer
Postat av: bump

Åh.. jag samlar på låtcitat, klänningar, bokmärken, fina strössel & solrosor i alla former.

Det är trevligt att samla.

2008-03-11 @ 15:54:42
URL: http://bump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0