Tandläkare och Lasse W.

Jag känner mig så värdelös.
Dålig på att blogga.
Dålig på att ta tag i saker.

Jag borde egentligen hoppa in i duschen nu, eftersom jag ska vara hos tandläkaren klockan fyra.
Träffa den där Jörgen eller vad han nu hette.
Hoppas han inte är läskig. Att han inte skäller på mig. Att han inte drar ut alla mina tänder.
Lite läskigt om han skulle göra det, skulle vara så svårt att fika med mor efteråt då.

Anledningen till varför vi ska fika efteråt är att jag den 12 januari hade varit medlem på bilddagboken i ett år.
Haha, skrattretande! Menmen, det finns ju alltid något att fira, eller hur?
Ska äta paj, eller en tårtbit. Mums!


Igårkväll. Så blev jag lycklig.
Finaste Björk vill komma hit i juli och se Lars Winnerbäck i Ransäter med mig.
Träffa Björk och se Lasse, kan det bli bättre?

Om hon kommer hit, så blir det antagligen picknick med Frida kan jag tro.
Bästa tjejerna på en gång, underbart!
Vi får börja planera i tid dock. Beställa biljetter till konserten och tågbiljetter till Björk.
Bästa Björk.

Jaja, hoppa in i duschen var det ju.
Puss på ögat allihop!

Kommentarer
Postat av: bump

Visst blir man glad av sådana fina planeringar?

Åh, jag har gått och tänkt på det och blivit glad idag. Vi får se till bara så att det blir av och att vi ordnar innan det är försent och sådär, bara. Än så länge tror jag dock att det är lite för tidigt, haha, men ja. Det blir finfint. Du är finfin.

Hoppas tandläkaren var snäll och pajen/tårtbiten var lika söt som du,
puss.

2008-01-17 @ 21:50:39
URL: http://bump.blogg.se
Postat av: anni

Jag blir gladgladglad när jag tänker på det!
Vi får verkligen se till att vi ordnar i tid.
Biljetter går ju att fixa närsomhelst, bara det finns pengar :).

Tandläkaren fick jag inte träffa igår dock.
Pajen var underbar.
Vi kanske kan äta sån paj när du kommer?

Puss!

2008-01-18 @ 11:31:02
URL: http://beivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0