shopping, bilder och sötmänniskor!

Tänkte att jag skulle lägga upp ett par bilder eftersom jag inte gjort det på ett tag...
Först får ni se en bild + lista på vad jag köpte igår!!

image52

♥ Alfie, 10kr, Myrorna
♥ Lila basker, 15kr, Myrorna
♥ Hjälpa till, sa Pulvret, 5kr, Myrorna (till dagiset)
♥ Nasses stora äventyr med klistermärken som går att klistra av och på i evigheter, 5kr, Myrorna (till Kaylin)
♥ Bamse-Extra, 5kr, Myrorna
♥ Tva rosa bad-giraffer, 12kr/st, Lagerhaus
♥ Handväska, 45kr, Glitter
♥ Örhängen, 10kr, H&M
♥ Halsband, 10kr, H&M
♥ Hårpinne, 5kr, Eldopalen
♥ Rosa väckarklocka ≈ 75kr, Ur&Penn (inte med på bilden)

Är det inte bra fyndat av mig?
Nu ska ni även få se ett par bilder på mig från då jag följde Frida till bussen häromkvällen!
Har såklart snygg-glasögonen till (såg dock inget i dem, men snygga är de!).
 

Frida fick värma mig med sin mjuka dunjacka eftersom jag dum nog inte tog jacka på mig.
Vi myste och lyssnade på Säkert! i hennes ipod.
Jag gillar verkligen min Frida. Bästaste Fridan.

Sen ska ni få veta en sak!
Jag har fått lära känna världens kooling, nämligen en liten popare från Malmköping!

Nu ska jag chatta med koolingen och världens bästa, sötaste, finaste, gulligaste, mysigaste, goaste, roligaste, snyggaste, gladaste Olivia!

Kommentarer
Postat av: amadeus

du är söt. och grejerna var fina. speciellt baskern + halsbandet.
puss

2008-01-30 @ 14:55:36
URL: http://aaamadeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0