Prinsess-dag!

Lalala, idag har jag varit prinsessa.
Trallat runt i klänning, kinaskor med tiara och trollspö.
Inte en enda en tittade konstigt på mig och det kändes så skönt.
Kände mig allmänt glad idag och imorrn kommer det bli ännu bättre!

JAG SKA TRÄFFA KERI!!!
Älskade älskade Keri!
Vi ska ta kort, mysa med katter, jag ska popa till henne lite!
Vi ska mötas utanför hennes port kvart i två, MYYYYS.
Har saknat henne massor!

Var hos fina farmor idag, fick vaniljbullar, mums!
Hon hjälpte mig att sy fast en knapp på min klänning som hade lossnat, snäll som hon är.
Sen började vi prata om att jag ska börja måla med oljefärger, så sa hon:
Har du penslar och sånt då?
Jag sa: Njae, några stycken iaf.
Så gick hon och hämtade massa penslar och ett set med 12 tuber oljefärg!
Hon har inte använt det på massvis med år och tyckte att det passade mig bättre.
Jag blev jättejätteglad, såklart!
Sen fick jag nybakat farmor-bröd med mig hem också, åh så gott!

Någon dag ska jag köpa dukar och ta med grejor till farmor så vi kan måla tillsammans.
Både hon och jag behöver ju lite sällskap om dagarna!

Sen vill jag tipsa er om en fantastisk bloggare, nämligen rara Greta!
Supersöt tjej från Stockholm, surfa genast in på hennes blogg!

Nu ska jag fortsätta se på Brothers & Sisters, sen sova!
Dröm fina drömmar allihop!

Puss på trollspöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0