Nu är jag dagisfröken!

Okej, jag var på möte.
På JB.
Läskigt. Satt mest och åt clementin (som jag förövrigt fick gratis på torget!!).
Jaja, det gick bra.

Sen gick jag och mor på stan, satt och drack världens godaste te på waynes coffee!
Åt en chokladboll med, myyyysigt var det!
Sen kom jättefjortistjejer och tittade och skrattade åt mig (pekade också) när de åkte ner i rulltrappan.
Så åkte de upp igen, för att åka ner och skratta och titta och peka  på mig.
Då blev jag ledsen faktiskt.
Men sen gick vi på stan och sådär, jag och mor.
Hittade massvis med kul saker!
Lovar att jag tar kort och lägger upp imorrn!!!!!

Sen åkte vi till Boken (dagiset) vid ett.
Ttäffade Ann-Sofi och Lena, de var inte farliga alls.
Jätterara och snälla. Så jag tror allt blir bra!!!
Det fanns en flicka där, som heter Petronella, som jag blev förälskad i direkt!
Sötare flicka finns inte!! (förutom min släkt då...)
Hon var liten och rund, hade rosiga kinder och stora blå ögon, blondt kort hår och den där blicken liksom.
Jättemysig!!

Fick även träffa Axel, en liten tuffing, och Gabriel som börjar lära sig gå :).
Allt som allt var de nio barn på avdelningen, alldeles lagom.
Dagiset ligger även i en så kallad "Eko-by".
Så de sopsorterar, sorterar matavfall, barnen har en el-toalett och personalen en mulltoa, haha!
Jag tror det blir bra, jag hoppas på det!

Efter att vi hade hälsat på Boken (som jag börjar på nu till tisdagen),
så åkte jag och mamma in till stan igen och gick till biblioteket!
Satt och myste där och läste lite bok och sådär, sen gick vi till stan igen!
Kollade igenom massvis med affärer, lägger upp bilder på shoppingen imorrn!
Fyndade på rean på Eldopalen, köpte 3-pack målardukar på ClasOhlson och massa annat!!!

Sen gick vi och köpte godis, dricka och annat behövligt, eftersom vi skulle på BiO!!!
Vi såg Guldkompassen, som var mycket bättre än förväntat!!!!
Jag rekommenderar den verkligen!
Se den NUUU!!!!

Sen har jag lagt på brev till sötastesötaste Oliviararing<3
Nu är säkert!skivan i postens händer!!!

Nu ska jag sova, är jääättetrött!
Puss på alla prinsar och prinsessor därute!!!
<3 <3

Kommentarer
Postat av: olivia

ÅÅÅH. jAG lÄNGTAR EfTER BrEVET !

2008-01-26 @ 09:39:22
URL: http://pisssmyra.blogg.se
Postat av: Jill

Det var ju tur att Petronella inte brädade mina barn då. :-D Fast vilka gör det??? :-)

2008-02-09 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0