Får jag bo hos dig?

Jag vill resa.
Resa bort någonstans.
Bo hos en kompis ett par veckor, eller några dagar iaf.
Hoppas att praktiken inte blir än på ett tag, då blir det lättare att övertala mamma.

Jag vill bara bort hemifrån, få lite omväxling liksom.
Är det någon som kan ta emot mig? Ett par dagar bara?
Jag behöver komma bort.
Nu. Helst.
Eller om en vecka eller så.

Känna att jag får vara mig själv ett tag.
Ni vet, med klänning, strumpbyxor och kinaskor med såpbubblorna och trollspöt i högsta hugg.
Åh. Ge mig tågbiljetter, mat och husrum.

Puss.

Kommentarer
Postat av: bump

jag har husrum! Komsikomsi

2008-01-21 @ 18:42:47
URL: http://bump.blogg.se
Postat av: Prinsessanevi@bdb

& jag vill till japaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

2008-03-02 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0