Boken.

Imorrn ska jag till Boken.
En nyöppnad förskoleavdelning på Skåre Herrgård.

Jag ska börja praktisera där.
Jätte läskigt är det. Vill, men ändå inte.
Som tur är så har mamma tagit semester hela dagen imorrn, så hon är med hela tiden.

Först möte klockan åtta på John Bauer.
Sen gå på stan en sväng och fika på Waynes, shoppa lite kul-saker.
Ska kolla efter änglavingar och målardukar.
Kanske gå till biblioteket.
Sen ska vi åka till Boken och vara där klockan ett, får se om pappa följer med.
Vi ska hälsa på där, och typ prata med min handledare som tydligen heter Ann-Sofi.
Hoppas det blir bra.
Vill inte misslyckas igen.

Jag är rädd. Det är otäckt.
Snälla uppmuntra mig.

Nu ska jag äta frukost. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 13:20:52
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: olivia

vilken ära !
din blogg är nog med på min favoritlista den med ! :>

2008-01-24 @ 15:02:17
URL: http://pisssmyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0