Pärlplattor och sånt.

Var på akuten igår igen,
spydde nämligen igår och när mamma kom hem från Ikea
så hittade hon mig avsvimmad på vardagsrumsgolvet.
Mådde verkligen jättedåligt då, så pappa kom och skjutsade mig till akuten.
Vi var där i ett par timmar, tog prover och ekg och sånt, men vid tolv fick jag äntligen åka hem.
Sov hemma i min stora säng, Musse sov hos mig.

När jag vaknade vid sju idag så mådde jag jättebra!
Jag mår fortfarande jättebra!
Såklart är jag trött efter att ha varit sjuk så länge, men ändå!
Mår inte illa, har ingen huvudvärk och ingen feber!
Helt underbart!!!

Titta in på perlerbeads, där de har en massa mönster för pärlplattor!
image116

Det står precis vad för pärlplatta man ska använda och vilka färger man kan ha och så.
Tyvärr har jag inte så många pärlplattor, så jag kan inte göra så många olika...
När jag ska på stan så ska jag köpa en stor hexagon, en stor rund och några fler.
Har inga bruna och svarta pärlor heller, så jag kan varken göra pingviner eller pandor...

Nu ska jag äta mannagrynsgröt och sen duscha, skriva brev och gå ut på en promenad med mor!

Hade förresten tänkt att starta en tävling, den som skriver kommentar nummer 200 får en present.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: frida

jajajajaj!!_! :):):):

2008-02-28 @ 17:29:36
URL: http://fridah0lmberg@bdb
Postat av: Prinsessanevi@bdb

Du är duktig på att göra pärlplattor kan jag säga!
mina blir sega

2008-03-05 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0