Nystädat sörru!

Okej, jag sa ju att jag skulle visa en bild på mitt nystädade rum!

image107
Kuddarna som ligger på golvet ska ligga på sängen engentligen, men jag ska snart sova...
Annars ser det väl bra ut?
Hela översta raden av hyllan är fylld av Hello Kittysaker, mums!

Har kollat tradera igen, fy vad mycket saker det finns som jag inte har råd med.
Önskar mig jättemycket saker därifrån!

Vill till Kina Li igen, världens mysigaste butik.
Om du är på Södermalm i Stockholm någon gång så måste du dit!
Ringvägen 129 tror jag bestämt att det är.
(Har antagligen skrivit om detta förut, men minnet är kort.)
Där finns det massvis med saker från Kina.
Jättemysigt, skulle kunna vara där i timmar!

Nu ska jag fortsätta kolla tradera, sen ska jag sova!
Sköt om er allihop!
Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra kväll:)!

2008-02-23 @ 23:16:23
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Prinsessanevi@bdb

jag brukar alltid titta på stickersarna på tradera, billigt och ah jag bara älskar det.
men sen får jag ju inte alltid köpa från internet haha :(

2008-03-01 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0