Full dag.

Idag har det vart full rulle minsann!
Vaknade vid åtta, utvilad som tur var, och gick upp och åt frukost, chattade och pratade i telefon.
Chattade med webcam med Frida och Bebban och pratade i telefon med Tilda!
Klockan tio blev jag hämtad av pappa och vi åkte för att köra mat till dagisen.
När vi var klara med det så åkte vi till stan.

Fick en timdagbok (almanacka) av pappsen och på Bokia köpte jag en Hello Kitty-pysselbok.
Vi åkte vidare till Bergvik för att äta och shoppa.
Vi åt på Subway, jag tog en sesambaguette med köttbullar.
FY vad äcklig.
Brödet var gott, men köttbullarna och den såsen de låg i var fruktansvärt otäckt!!
Smakade på pappas baguette som var helt okej.
Kommer inte ta den med köttbullar igen, det är en sak som är säkert!

Sen gick vi till Glitter, jag såg en Birthday Girl-tiara som jag ska köpa och ha på min födelsedag.
Köpte den dock inte, ingen aning om varför, den kostade ju trots allt bara 39.50:-.
Gick vidare till H&M och fyndade rejält med grejor!
Skor för 20:-, solglasögon, hårspännen och massor med presenter och saker!
Pappa köpte musikproppar till oss som vi ska ha på Kent-konserten imorrn.
Blev så illamående av det höga ljudet förra gången...

Vi åkte vidare till Biltema och Toys'R'us.
På Biltema köpte jag en stor burk pärlor för 80:- och gatukritor för 20:-.
Burken gick sönder, men som tur var så hade pappa tejp att laga den med!

På Toys'R'us fanns det automater med olika saker i.
Självklart la jag märke till den eftersom en av grejorna var med Hello Kitty!!
Tre askar á 10:-, jättesöta!
Inne på Toys'R'us fyndade jag en CareBear för 40:-, två Pokémonfigurer för 15:-,
Kitty-ägg med en pompomnyckelring för 29:- och Kitty-bokmärken som jag inte minns vad de kostade.

image118
























När mamma kom hem hade hon presenter med sig!!
Titta här!

image119

















Hon hade även med sig en hängare som man hänger ovanpå dörren,
som jag kan hänga väskor på!
Jag har alltid dem hägnas på garderobsknopparna och det blir lite krångligt när man ska öppna och stänga.

Av pappa fick jag även en whiteboardtavla och pennor!
Snälla föräldrar jag har, dem hattar jag minsann inte (internskämt med hattar).

Nu ska jag leta efter min mobilladdare så jag kan ringa min fina Tilda imorrn!

Fortsätt tävla, inte långt kvar nu!
Pussenuss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fint inlägg och fina bilder.
du är söt.

2008-02-29 @ 20:59:18
URL: http://fianlianlei.blogg.se
Postat av: Prinsessanevi@bdb

fina saker

2008-02-29 @ 21:07:28
Postat av: tildur

ÅH VAD FINT! vill prata med dig mer och längtar till på tisdag, hihi. gud vad du shoppar, haha.

2008-03-01 @ 22:08:49
URL: http://supertilda.bilddagboken.se
Postat av: hilda

oh, vad fina saker du köpt/fick! hello kitty och pokémon är ju bara för söta :'>
på tal om whiteboardtavlor så har klara en sån hemma som jag brukar rita på, det är kul :D

2008-03-02 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0