Ny header och ny bakgrund.

Som ni kanske ser så har jag klippt, klistrat och knåpat ihop ny header och ny bakgrund!
Kände att det var dags nu.
Känns lite fint med glada färger nu när hösten närmar sig.

För närvarande sitter jag i Kristinehamn hos min far och klurar på tatuering.
Jag är jättejättesugen på att göra en sånhär  på insidan av min vänstra handled.

Loggan är från bandet 22-pistepirkko, men min fina Timo har en likadan vid revbenen på höger sida.
Vore det inte underbart fint?

Jag älskar siffran 22, svart/vita tatueringar, Timo och så är jag ju halvt finsk!
Kan det bli bättre?

Ska spara och önska mig pengar så kanske det blir en sån i framtiden.

Ha det bra mina små molntussar! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0