Håll tummen för mig på fredag!

Håll tummen för mig på fredag.
Jag hoppas innerligt Timo har på sig kedjan med ringen jag gav honom.
Jag skrev till och med brev till honom häromdagen och bad att han skulle ha på sig halsbandet.

Hoppas han vill det.
Att han kommer ihåg det.

Jag och Frida anländer till Götet 12.20 på fredag och åker hem runt två på söndag.
Ni som vill ses, smsa oss!
Vi kommer ha två fasta punkter, vilket är att se komiker vid femtiden på fredag
och att se Timo på fredagskvällen.
Min make ni vet.

Här får ni en bild på honom från i fredags, då han fick halsbandet.


Imorgon blir det att lyssna på de två Timo-skivor jag har, för att peppa upp mig själv.
Ska fixa lite armband åt en söt tjej vid namn Elin som jag antagligen ska träffa på fredag.

Nu blir det att säga godnatt till datorn och allt vad den innebär, för att sedan borsta tänderna och sova!
Godnatt mina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Sofiiia

åhå. brudparet.

2008-08-16 @ 20:29:11
URL: http://sofew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0