Städning och sånt.

Idag har jag varit riktigt, riktigt duktig ska ni veta!
Jag har plockat iordning på mitt rum, lagt i två tvättmaskiner, målat hjärtan till spegeln,
satt upp spegeln, satt på hjärtan på spegeln, strukit gardiner, fixat mat och hjälpt mamma att handla.

Visst har jag vart riktigt duktig?

Mitt rum är så fint att jag nästan har lust att bjuda in kungen och drottningen!
Nu ser jag lite på Medium samtidigt som jag plockar med det sista och funderar på
vart jag har gjort av min såpbubbelmaskin samt min stora dunk såpbubblor...
Kanske i garderoben?

Jag får kolla upp det...
Nu kom mamma upp från tvättstugan, så vi ska väl bädda rent i gästsängen till Lovisa!
Damma lite kanske jag ska när jag ändå är igång...

Vi hörs imorrn!

(Håll tummen för mig klockan nio, ska till John Bauer och prata med kurator och studie/yrkesvägledare)

Kommentarer
Postat av: Moa/MoaAx@bdb

Men vad duktig du har varit! Hade jag aldrig pallat med, men ska nog fixa om mitt rum i helgen elr snart iallafall så då får väl jag också städa!

2008-04-18 @ 07:58:17
URL: http://giraffpuff.blogg.se
Postat av: Mor

Duktig var ju bara förnamnet! Nu kan du mysa riktigt ordentligt hela helgen i fina rummet med mysiga vänner. P&K på dig!

2008-04-18 @ 12:36:30
Postat av: tilda

ÅH du är ju superduktig, hos lilla mig skulle det att behöva en städning med.
längtar tills imorrn för då får jag träffa dig, hehe
älskar dig. mycket.
var det halv tolv?

2008-04-18 @ 18:42:00
URL: http://supertilda.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0