Torsdagsmummel och kristyrkrig

Har precis vaknat, satt mig i soffan och slagit på datorn.
Funderar på om jag ska orka ta mig ut idag, det ser så mysigt ut med alla snötäckta träd och gator.
Jag tycker om när det knarrar under fötterna när man går,
men vi får väl se om jag orkar mig ut.

Nu ska jag äta frukost, ta medicin och mysa med katten!


Förresten, är det bara jag som tycker den ser läskig ut?

Puss på näsan!


Uppdatering 15.33

Sitter här och väntar på att höra ifrån finaste Frida, vi kanske ska baka pepparkashus!
Det skulle passa så bra brevid hennes lilla gran :)
Nej nu måste jag klä mig!

Pusspuss!


Uppdatering 21.10

Nu har vi gjort pepparkakshus, igloo, snölyktor och snögubbar!
Plus att vi hade liiite kristyr-krig, hehe.
Mysigt att ha bästa vännen här, har saknat henne på sista tiden.
Ska faktiskt göra ett pepparkakshus på söndag också,
hemma hos min kusin, ska bli jättekul!

Ni kan få ett litet smakprov av kristyr-kriget,
nu måste jag se medium!


Pussepuss från pepparkakeflickorna!

Kommentarer
Postat av: Prinsessanevi@bdb

vad kul!

2008-03-05 @ 09:47:36
Postat av: Prinsessanevi@bdb

+ den där medicinen skulle jag vägra äta!
den ser jätte-läskig ut! :(

2008-03-05 @ 10:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0