Nystart

Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på Jul i Junibacken med en kopp te.
Jag är ganska glad idag faktiskt, annorlunda känsla må jag säga.
Fick julpost från Sundsvallsraringen idag, blev varm ända ner i tårna!
Bästa julklappen någonsin.

Vet inte om jag kommer forstätta blogga.
Only God knows!

Puss på nyckelbenet allihop från eran egen beivor!



Sitter och ser på Ugly Betty, samtidigt som jag ritar och pyntar två vadderade kuvert,
adresserade till två små raringar i Hortlax och Sundsvall.
Jag är lite rädd att julklapparna inte ska räcka till,
de kunde vart bättre, finare, dyrare. Men pengarna och tiden tog slut.
"Det är ju bättre än ingenting"...
Vi får väl hoppas att smulorna blir glada!

Nu ska jag snart lägga mig, skriva lite dagbok, lyssna på Kängu och Ru kommer till skogen.
Förhoppningsvis drömma söta drömmar som får magen att pirra innanför nattlinnet.

Puss på ullsockorna!

Kommentarer
Postat av: sofia

Trevlig blogg!

2007-12-18 @ 15:52:41
URL: http://sofiahellbom.blogg.se
Postat av: Prinsessanevi@bdb

gillar att läsa din blogg!

2008-03-05 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0