Ljudbok och pepparkakshus

Igårkväll somnade jag bättre än på mycket, mycket länge.
Lyssnade på "Pippis födelsedag" och "Vi tittar på näcken", underbart mysigt!
Funderar på att beställa fler ljudböcker, har ju tappat bort alla som jag lyssnade till som liten...
Det är väl inte konstigt att som sextonåring lyssna till sagor när man ska sova,
om det hjälper en att somna bättre?
I brevet som jag fick från finasteflickan igår, fanns det en sagoskiva.
Den gjorde mig lycklig.



Nu ska jag titta lite på tv, och senare hoppa in i duschen!
Puss i luggen!



Uppdatering, kvart över nio.

Jag och moder har gjort pepparkakshus!
Jag kan ju inte säga, bakat, för det gjorde vi aldrig.
Dock pyntade vi det, och vi gjorde en igloo av godis-sockerbitar!
Först bodde små tomtar i huset, men de fick flytta ut till igloon eftersom Homer och Bart Simpson tog över huset.
Jag blev faktiskt riktigt nöjd! Det ligger små snöbollar utanför huset och en snögubbe står utanför igloon.
Vet inte om det var mamma som gjorde den eller om det kanske var tomtarna :).



Nu ska jag gå och sova, lyssna till Madicken och Teskedsgumman!
Puss på örsnibben!

Kommentarer
Postat av: bump

Vill bara säja att du är nog en av de finaste människorna som finns. Brevet gjorde mej så sjukt glad att ja, jag visste inte var jag skulle ta vägen. OM jag får en kamera i julklapp ska jag fota hela finheten och visa upp (fast pepparkakorna bor i min mage).

KÄRLEK.

2007-12-22 @ 22:28:01
URL: http://bump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0