Torsdagslista.

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?
 
 
En bild när du var 14.
 
Hittade ingen från när jag var 14, men från när jag var 15.
 
En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara.
 
 
Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Att jag var tvungen att säga upp kontakten med en av mina bästa vänner.
 
Det absolut roligaste som hände förra året?
Antagligen Japanresan. Det bästa jag gjort i mitt liv hittills.
 
 
Senaste tre sms:en?
Pappa: Jag hjälper dig.
Bredberg: Woho!
Angelica: Usch då det är inte roligt att ha det... Ja jag jobbar men slutar 15.30 :)

 

Aktuell obsession?
Musik: Just nu, Emil Jensen. Vilken underbar man.
Tv-serie: Simpsons! Alltid! Ser dock fram emot nya Skins som kommer i sommar, men det är ju ingen hel säsong från vad jag har förstått.
Kläder: Myser mest runt i mjukisbyxor och t-shirt men är annars väldigt kär i min nya kjol från Monki!
Mat: Halvegengjord pizza med mozarelladeg.

 

Drömkille/tjej:
En lång med snälla ögon och fina tänder.

 

Bild från det bästa himla festen i ditt liv.
Det måste nog vart Vappu i Helsingfors förra året. Nya kompisar, hångel, alkohol och äventyr. Allt nödvändigt.

 

Ett jobb du inte kan tänka dig:
Busschaufför. Skulle inte klara av att köra när det är mörkt.

 

En (1) sak du stör dig på hos andra
När folk är medvetet elaka. Så himla onödigt.

 

En (1) dålig sida hos dig själv
Att jag tror att alla tycker, tänker och reagerar som jag. Kan bli väldigt komplicerat när jag inser att de inte gör det.

 

Bild på dig för exakt fyra år sen.

Då när jag umgicks med fina Cassandra mest hela tiden.
 
En maträtt du är sugen på just nu.

 
 
Din plan för helgen?
På lördag ska jag försöka få med mig nån ut på uteservering och på söndag är det Mors Dag-mys hos mamma och katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0