Nä men vi kör väl en lista till?

När vaknade du imorse?

08.24.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
”Vill inte tvättaaaaa!”.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Ringde mamma och beklagade mig över den (på riktigt) stora spindeln jag hittade i diskhon.

Vilket humör är du på?
Uttråkad! Och ganska osugen på att gå ner i tvättstugan igen.

Har du ont någonstans?
Lite ont i smalbenet där jag har ett blåmärke pga är slarvig tjej och ramlar ofta.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Ett löskokt ägg med kaviar. Mmmm...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Skulle gissa på chips och choklad i fredags.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Isåfall så är det ju google som är min startsida, annars facebook såklart.

Vad ska du göra ikväll?
Lägga i lakan i torktumlaren, ta upp tvätt och hoppas på att nån skänker mig en resa härifrån.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Kents 999.

Vad tycker du om din blogg?
Tycker om den, bloggen lille. Är dock trött på att jag inte kan nåt om design för jag vill att den ska vara fin.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Då hade jag finflickorna här, Fridan och Ebba. De åt pizza och sov över.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nä, tror jag inte.

När fotade något senast, och vad?
Tog dagens "everyday photo" där det såg ut som jag hade två gamla blåtiror. Smexigt.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Näää, men det är ju inte försent ännu!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Dataapparaten.

Vad har du på dig idag?

Har denna plus kjol när jag går till tvättis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0