Instagram 15 april till 1 maj.

Det som hänt på instagram sen sist:

 
 
Fick antibiotika för att mina munsår hade utvecklats till hudinfektioner...
 
 
 
Bedövade smärtan med isbitar. Fina isbitar.
 
 
Åt kebabpizza, nom nom.
 
 
 
Började se ut som en människa igen! Dock hade jag helt plötsligt blå ögon? Vad händer med världen?
 
 
 
Lånade strumpor av mamma och myste i min nya soffa...
 
 
 
... och firade en fredag med att köpa billig film istället för dyr fintidning!
 
 
 
Funderade på varför mannen som sålde munkar, packade dem med chokladen neråt i påsen. Makes no sense.
 
 
 
Fällde ut soffan och låtsades som att jag hade en Big Couch eller vad det heter. Lyxigt.
 
 
 
Såg på Skins och drömde mig tillbaka till då jag var i sjuttonårsåldern...
 
 
 
Åt upp Japankakor.
 
 
 
Åt på Söta Grodan med mor Karin.
 
 
 
Och firade Valborg med att missa bussen, ha förfest med mig själv och Håkan Hellström på en parkbänk...
 
 
 
... innan jag såg Ansiktet med Frida & co. på Nöjes! UNDERBART.
 
 
 
Och så har jag stekt i solen inomhus eftersom min lägenhet blir som en balkong när jag öppnar fönstrena.
 
 
Det är ungefär vad som händer nu för tiden. Sover ganska mycket också. Och har panik över pengar, som alltid. Som tur är så har jag fått presentkort på Ikea av flera i min släkt när jag fyllde år för lite mer än en vecka sen och det gör att jag kan köpa både gardiner, soffbord och hylla utan att ha dåligt samvete!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jaa, 97an vare ja ;)

2013-05-14 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0