Massa nytt!

Jag har vart hos frissan!!! Klipper mig hos bästa Jessica på Moda och är jättenöjd.
Håret är äntligen fräscht och fint (dock måste utväxten fixas också...).



Nåt annat som hänt sen sist är ju att jag har skaffat mig en telefon! En iPhone som faktiskt funkar!
Efter att ha gått med en trasig telefon i över ett halvår så kände jag att det var dags, så nu har jag en liten iPhone 5-bebi. Är så himla lycklig. Spelar My little pony, skickar bilder på mina dubbelhakor till Fridan via Snapchat och uppdaterar instagram och vine. Älskar iPhone-livet.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fasiken, kunde du inte kommit in imorn i stället?! Är ju där två gånger i veckan jööö.. :) Ja visst är hon bra!!

Svar: Oj. Eh, inte för att vara oartig, men borde jag veta vem du är? Kul i vilket fall att du kikade in på bloggen och även fast vi inte sågs på Moda så kanske vi springer in i varann nån annan gång!
beivor

2013-03-14 @ 00:44:53
URL: http://inyx.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Har läst din blogg i drygt 1 år nu och har kommenterat kanske 2 eller 3 gånger, så nej jag lär inte ha gjort nåt större intryck haha.. Jag blev bara så himla paff att du varit där. Jag är ju där och hjälper till lite då och då, ett hej hade suttit fint. Men jaja, någon annan gång :) Ha det fint!

Svar: Jaha!Nä alltså, mitt minne är ju inte det bästa så det är liksom inte så att jag struntar i de som kommenterar.
Men väldigt kul att du läser bloggen! Får jag fråga varför du tycker att den är värd att läsa?
Trevlig helg! :)
beivor

2013-03-14 @ 02:58:53
URL: http://inyx.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svårt att vara konkret med svaret på varför jag läser din blogg. Men om jag ska analysera lite så ser jag dig som en rätt ung tjej, som är sökande, vill pröva på nya saker, träffa nya människor, resa, bli vuxen.. men samtidigt bejakar sitt ömm.. inre barn (tänker främst på Mumin här haha..). Jag kan se att det finns svårigheter i ditt liv, men jag ser också hur du försöker bli starkare (vilket jag upplever att du har blivit) och göra det du vill göra. Det finns en modighet jag gillar hos dig. Sen gillar jag din stil och att du håller bloggen fri från skitsnack.


Svar: Alltså. Vet inte vad jag ska svara på det här. Det är bara så himla fint och jag blir alldeles gråtfärdig. Tack så himla, himla mycket.
beivor

2013-03-16 @ 22:36:26
URL: http://inyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0