Drömmar...

Sitter och drömmer om att ha en färdigbyggd klädkammare, bli plus size-modell, ha alla Monkis kjolar i modellen Alli, kunna flytande finska, vara ångestfri för all framtid, inte vara så trött, känna mig fin.
Det mesta går väl att fixa men mitt tålamod är ju nästan ständigt på noll och jag vill ha allt klart exakt nu.
Så frustrerande att vilja mycket men att inte ha nån ork.
Att jag dessutom hamnat i en ganska jobbig ekonomisk situation nu precis innan Helsingforsresa och Putte i Parken känns ju inte heller särskilt kul så jag hoppas på att jag hittar nåt värdefullt i klädkammaren som jag kan sälja dyrt.
Winnerbäck hjälper mig iaf med att tänka på annat än pengar och snart är det midsommar och då har jag tagit på mig uppdraget att visa en av mina japanska kompisar hur en traditionell midsommarafton firas, det ska bli kul!
 
Godnatt på er.
Mvh, mycket pank men nästan ångestfri tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0