Har jag blivit nyttig?!

Vet inte riktigt vad som händer med mig just nu. En del dagar äter jag knäckemacka och nyponsoppa till frukost och funderar på att gå med i Club Friska Karlstad där man under hela sommaren kan leta efter kontroller som är utspridda över hela Karlstad (som orientering alltså). Andra dagar äter jag glass till lunch och pizza till middag. Vad händer med mig egentligen? Det jag vet är iaf att jag bor i en labyrint. Att ta sig från hallen till sängen är ett äventyr. Lådor och påsar och grejer överallt. Försöker peppa mig med att jag fyller år om en vecka och att det ska vara snyggt då, men har panik för att det faktiskt SKA vara snyggt då. I värsta fall så får jag bara ställa ner allt i förrådet, men då vet jag ju att jag kommer hitta på ursäkter för att aldrig ta upp kartongerna tillbaka till lägenheten. Åh vilket gnäll-inlägg det här blev. Äh. Jag lever iaf, det var mest det jag ville säga tror jag.

Kommentarer
Postat av: soffie

jag är med i Friska Karlstad jag med :) perfekt att vara nyttighet med god glass å pizza :)

2013-04-20 @ 23:10:48
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag kan komma och hjälpa dig packa upp. Jag älskar sådant :)

Svar: Komsi, komsi!!!
beivor

2013-04-27 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0