Termometern är sönderbränd, bara jag kan ha märkt det. Jag ser tomhet i glöden igen, men tomheten värmer

Idag var vi iväg med skrivaren till Expert för att se om de hade någon strömkabel men det fanns ingen som passade nånstans. Helt otroligt. Efter att ha väntat där ett bra tag så sa säljaren "beställ en från HP, den kostar 500:- så kan du ta patroner för samma summa härifrån." Jag frågade snällt om jag fick ta fotopapper istället och det gick lika bra det också.

Nu har jag alltså en skrivare med patroner, extrapatroner och fotopapper i två storlekar men kan ändå inte göra nåt eftersom jag inte har nån strömkabel. Vet inte ens om jag har råd att beställa en nu så det kanske måste vänta till nästa månad. Herregud vad jobbigt allt ska vara hela tiden.

Nu ska jag försöka sluta klaga och göra nåt roligare istället. Typ städa. Eller sova.
Fast först borsta tänderna. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0