My hair's still curly, my eyes still green. I'm still the same as when you loved me.

Nu är jag på plats i hufvudstaden!
Lyssnar på gamla avsnitt av Adam Live-podcasten, äter mackor med baconost och funderar på att ta en tur till stan.
Även fast jag är i Stockholm ganska ofta så är jag aldrig inne i stan. Typ på Drottninggatan och runtomkring där. Hänger bara på Söder och borta på Upplandsgatan vid Odenplan. Är typ pank men tog ut pengar som jag har tjänat på en annan blogg så jag kaaaanske kan lyxa till det med nån fin grej eller en stor chailatte. Önskar att jag hade råd att köpa nya skor, fluffig jacka, Mumingrejer, mer rosa hårfärg, mat på Burger King, en locktång, vantar och andra fina mjuka saker.
Får pengar efter att jag varit i Stockholm och Alingsås och det kanske är tur det så jag har pengarna kvar när jag åker till Japaaaaan! Bara 28 dagar kvar nu. HELT SINNES. Är jättenervös och pirrig.
Nu ska jag ta mitt inte längre så rosa hår och dra mig inåt stan.
Om nån vill ses så har jag mobilen med överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0