Don't stop believin', hold onto that feelin'.

Åkte till Sthlm, hade det fint, hade lite köparångest när jag kollade på fina Mumingrejer i Gamla Stan, träffade Lovisa, gick ut, hittade på en ny drink, lärde känna nytt folk, lyssnade på Adam och kompanis podcaster, träffade världens bästa Ida, färgade håret mer rosa, gick på konsert, fick panik-nu-vill-jag-dö-ångest, blev inlagd, fick hög feber och kramp, tog prover som inte visade nåt bra, blev hämtad av mor och far, åkte in på akuten här i Karlstad, tog en massa prover där också, blev inlagd på infektion, tog ännu mer prover och röntgades, gjorde en datortomografi, blev stucken överallt, fick beskedet lunginflammation, låg inne på sjukhuset några dagar, fick antibiotika intravenöst, började äta penicillin i tablettform, fick åka hem.

Det är en kort sammanfattning av torsdag 8e nov till lördag 17e nov. Tänkte att ni kanske undrade varför jag har varit så borta.
Nu är planen att jag ska ta det lugnt, andas djupt, försöka hosta om jag kan och dricka mycket julmust.
Planerna för veckan är:
Måndag - till vårdcentralen för att prata allergi samt be om hjälp för otrivinberoende.
Lördag - festligheter hos moster
Andra saker som inträffar andra dagar men som jag inte vet när - hämta glasögon på smarteyes.
Kolla upp det där med att spela in egen podcast.
Lära mig OS X Mountain Lion.
Köpa biljett till Mando Diao i februari.
Köpa saker som ska med till Japan.

Nu ska jag sova, här får ni en bild på mig från förra fredagen, då jag ännu inte blivit sjuk. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0