Laakso, loista laakso.

Vad som hänt sen senast:

Jag har vart hos Ida i Norrköping. (Hon mördade mig alltså inte.)
Jag har beställt skivor och böcker. (Laakso, Mumin svenska-finska)
Jag har sett mig själv på en live-dvd från förra årets P&L.
Jag har krånglat med PayPal för att en säljare på tradera inte skrivit att hon bodde i Finland.
Jag har köpt biljetter så jag kan få mina skivor signerade av herr Krunegård.
Jag har förhandsbokat herr Krunegårds skiva + vinyl.

Och framför allt. JAG HAR KÖPT EN RESA TILL HELSINGFORS!!!
I slutet av april till början av maj så kommer jag och Ida vara i det blåvita landet.
Vi kommer fira min födelsedag på Linnanmäki, den nöjespark som har flest åkattraktioner i Norden.
Vi kommer antagligen besöka Arabia Center och få en guidad rundtur för att se hur de tillverkar bl.a. Muminmuggar och dessutom få den turen Gratis för att det är min födelsedag. Älskar fint folk som ger mig möjligheter att bli lycklig.
Vi ska fira Vappu som är Finlands motsvarighet till Valborg, fast ännu större och häftigare.
Vi ska möta coola människor, shoppa på Moomin Shop, dricka lonkero, äta lenkimakkara, åka spårvagn, slåss med kniv, turista med karta och kamera, äta frukost på salutorget, kolla second hand-butiker och LEVA LIVET.

Och just det, jag har piercat mig också.



Kommentarer
Postat av: Mor Karin

Du är så jäkla fräsig i din nya piercing!!! Puss.

2012-02-23 @ 13:01:35
Postat av: frej

typ väldigt snart!!

2012-02-25 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0