27.3.10

Idag har jag hittat världens bästa skor.
De rosa hade jag redan och de är från förra året och de andra köpte jag för totalt 200:- på skopunkten.
För två år sen hittade jag likadana, fast mörkrosa rutiga.
De blev snabbt mina favoriter och eftersom jag använde dem nästan hela tiden, så gick de sönder förra året...
Som tur var så hittade jag de rosa nedan, samt likadana fast röda.
De röda slängde jag för att de blev så smutsiga och slitna, men nu har jag alltså hittat tre par till!
Nu har jag skor så det räcker för minst ett par somrar till!

Visst är de söta?
Bekväma är de verkligen, och billiga också!
99:-/par på skopunkten! Det finns alltså de färger och mönster som är nedan, förutom de rosa som jag köpte på ett annat ställe förra året då, MEN det finns nästan likadana på skopunkten som tur är!



Som om det inte var nog med att jag hittade världens sötaste och bekvämaste skor, så var jag och hämtade ut mitt efterlängtade Simpsonsmonopol som jag köpte på tradera!
(Om du vill köpa ett eget så är det bara att kolla tradera då och då, det kommer in nya mest hela tiden)
Jag har testat bankenheten och bankkorten som används i spelet och det var riktigt kul!
När man får in pengar på kortet så hör man Homers röst som skriker WOHO! och när man drar pengar från kortet så hör man ett D'oh!

Nu är det bara att ni kommer hem till mig och spelar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0