26.12.10

Ursäkta mitt usla bloggtempo, men jag har inte så mycket att skriva om just nu.
Det kommer ett bättre tempo tids nog, det lär ni märka.
VAD HETER DU: Ida Andrea Estblom.
VAD VAR DET SENASTE DU SA: 'Godnatt'.
TILL VEM DÅ: Min kära mor.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: En fira-nyårs-plan.
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Nej.
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Vet faktiskt ej.
HUR RAGGAR DU: Jag försöker se söt ut, men det verkar ju inte funka...
VAD HAR DU GJORT IDAG: Sovit länge, länge, haft ångest och tackat nej till att gå på utomhusmatchen, sett på tv och ätit supermycket godis. Och lite andra saker.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Igår fick jag julklappar: Öronmuffar, vantar och säsong 11 av Simpsons.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Fira nyår. Vet inte vart och med vilka, så lite ångestladdat är det ju.

DIN STÖRSTA TALANG: Jag tror (och hoppas på) att jag är duktig på att trösta.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Tre inramade Winnerbäck-affischer. 
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: Jo, lite kanske.
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: Ingen alls skulle jag vilja påstå
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Tror inte det...
ÅRETS HÄNDELSE: Möten med artister av olika skäl, samt alla skratt med mina nära och kära.
SENASTE LÅT DU HÖRDE: Det har jag faktiskt ingen aning om. Har inte lyssnat på musik idag...
VEM VET MEST OM DIG: Min mor tror jag.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: En jordglob, en inramad låtlista signerad av Markus Krunegård, ljuslyktor och ca 15 festivalarmband från -08, -09, och -10.
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: Det vet jag inte. Förhoppningsvis har jag superkul!
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: Ja
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Lukas, Elvira
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 12 plus en eftermiddagslur.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Fyra, både hemmahemma i Värmland och hemma i Småland.
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Det minns jag inte, men det kan ha varit en mardröm...
VEM VAR DU KÄR I SENAST: Jag är kär i mest alla hela tiden. 
FAVORITFILM: Titanic, Simpsonsfilmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0