Mmmmm... microfiber.

Här är jag och min nyaste kärlek.
En dammvippa med microfiberkorvar från ikea.
Dammvippa med korvar kanske inte låter så fint, men åh så bra den är.



Annars är jag mest besviken och irriterad på posten.
De har returnerat tillbaka min kamera till Ellos.
Det konstiga är att vi inte ens fått sms om att den har kommit till vårt utlämningsställe,
och eftersom den nu har kommit dit när vi inte ens vetat om det,
så hade den ju bara legat där i max en vecka.
Paketen ska ju ligga kvar i en månad om de ska kunna returnera.

Dumma posten.

Kommentarer
Postat av: Mor

Microfiberkorvdammvippa är ett jättefiffigt ord! Ni är söta ihop - du och vippan.

2009-05-20 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0