Massvis med brev!

Idag har varit den brevigaste dagen på väldigt länge!
Har fått ett fullspäckat, underbart Amanda-brev!!!
Åh, jag blev så lycklig!
Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi ska träffas!
Titta vad hon skickade!


Jag har även ägnat en stor del av dagen till att skriva brev,
fixa med kuvert, hällt glitter i brev och små stjärnor och så!
Hela nio brev fixade jag ihop!


25 brevvänner har jag nu.
Det blir väldans dyrt i längden, men det är så roligt att skriva!
Roligt att fixa med brev, sprida små stjärnfyllda raringar över hela Sverige.

Att få svar är givetvis jättekul det också.
Att människor därute i kyliga världen bryr sig om mig,
att de tar av sin tid, ork, lust och ekonomi och lägger på mig.
Lilla jag liksom.
Det värmer i mitt lilla hjärta.

Nu ska jag vila en sväng innan min efterlängtade mamma kommer hem!
Puss!

Kommentarer
Postat av: amadeus

åh du är så söt. jag längtar efter mitt brev.

2008-03-12 @ 20:18:37
URL: http://aaamadeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0