Ikea

I lördags så var jag och mamma på stan en sväng, kollade rean och sen åkte vi vidare till Ikea.
Tänkte att ni kanske var nyfikna på vad jag har shoppat mig!



1 klänning, samma modell som den blå-prickiga jag hade på nyår (h&m).
1 par strumpbyxor (indiska).
3 diadem (glitter).
2 hårspännen (glitter).
1 halsband med uggla (glitter).
2 gosedjur, rosa flodhästar (ikea)-
2 ramar (ikea).
Så fick jag även ett påslakan från fyndhörnan av mamma, 29:- vid namn Andrea Kakel.
Jättesnyggt!!! Tyvärr fanns det inget örngott till...
Vi köpte även en korg, till katterna och en kattmynta-fjäril!

 .  .
Foto: Ikea

Dessutom får ni inte glömma att titta på Musse och hans syskon på Magorias!

Nu ska jag  se One Tree Hill!

Kommentarer
Postat av: Prinsessanevi@bdb

söta rosa gossedjurena va! :D:D:D:D:D

2008-03-05 @ 10:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0