Påpar-önskelista!

Okej, jag har vart nere i källaren och letat efter pokémonkort ÖVERALLT i alla lådor.
Fann dem ingenstans.
De är nog hos pappa... Ska leta i källarn där nästa gång jag kommer dit.
Hittade en fin Pokémonpåse iaf, lycka!

Jag vill ha påparsaker!

Önskelista:
♥ Pokémonkort och pokémonsaker
♥ Färgglada strumpbyxor, benvärmare och knästrumpor
♥ Glitter, paljetter och klistermärken
♥ Pärlor från Biltema
♥ Hello Kitty-saker (såklart)
♥ Armband, halsband och örhängen
♥ Brevpapper
♥ Pärlplattor
♥ Fina ord och bilder skickade i brev
♥ Brev
♥ Trollspö och tiara
♥ Färgglad kofta
♥ Kjolar och klänningar
♥ PO.P-tröja
♥ Glasögon och solglasögon
♥ Tyllkjol
♥ Glitterhårspray
♥ Såpbubblor
♥ Hopprep och twistband
♥ Gatukritor
♥ Garn i festliga färger
♥ Tågbiljett till alla Sveriges städer

Okej, kommer nog tillkomma saker på den där listan.
Om ni har påpar-saker som ni inte vill ha kvar, så är jag här!
*viftar med armarna, hoppar och studsar*

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jasså det är du som värmer våra lyktstolpar =)
Nej jag har inte msn (det är inte aktiverat).

2008-02-24 @ 20:55:36
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: amadeus

lalala, tror jag har några gamla pokémonkort nånstans. jag skickar med dom om jag hittar dom!

2008-02-24 @ 22:30:41
URL: http://aaamadeus.blogg.se
Postat av: tildur

Skulle ge dig allt du ville ha om jag kunde ju!
Har suttit och märkt att du skrivit massa blogg ju, roligt att läsa.

2008-02-26 @ 21:34:03
URL: http://supertilda.bilddagboken.se
Postat av: Prinsessanevi@bdb

jag vill okso ha en massoj av saker

2008-02-28 @ 18:13:31
Postat av: Prinsessanevi@bdb

föresten... invigningen är flyttad till den 1 april.
det är inte så fint väder nu...
:D:D:D:D:D:D:D::DD:D:D:D:D:DD:

2008-03-01 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0