popitop

Idag har varit en bradag!
Jag har tagit en lugnt morgon, läst Frida-tidning i lugn och ro, ätit skinkmacka....
Vid ett-tiden åkte jag och moder ner på stan, gick och kikade efter lite kul-saker.
Hittade precis vad jag letade efter, nämligen ett par stjärnsolglasögon, vackraste jag sett nånsin!
Träffade även Freidusen + mor + lillasysterebba, vilket inte var planerat men massa med trevlans!!

Väl hemma så kom Freidan hit, vi popade oss värre och myste lite,
sen har jag bara tagit en massa kort på mig själv och grejsat lite.
Nu ska jag se på tv med min ömma moder!

Detta är beivorskans 2007!


Avslutar en bild på mig själv och mitt ego!
image12


Pusselipussepuss från stjärniga mig till alla era kinder!

Kommentarer
Postat av: Julia

IIH var köpte du glasögonen? :*

2009-01-21 @ 17:18:48
URL: http://nuage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0