Håna livet, när det hånar kallt och hatfullt: vrid dig, sväng dig undan ödet, håret grånar, du är utnött, gå och häng dig!

Mest för att överösa bloggen med fler egobilder får ni ett inlägg på hur jag såg ut idag när jag åt middag hos min kusin samtidigt som jag passade på att hämta böckerna jag köpt av hennes dotter som sålde jultidningar.
Sen måste jag bara tipsa alla busschaufförer där ute om att när det kommer en tjej springandes och vinkandes och har tio meter kvar till bussen så är det INTE OKEJ att köra ut och vinka tillbaka. Man ska stanna.
Göra tjejen glad. För tänk om tjejen hade bråttom och var ledsen redan innan?
Ja, då blev det ju inte bättre av att du precis körde iväg sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0