Se upp för Lilla Lovis!

Har under dagen hunnit med att lyssna på albumet som den här är med på

varit på Ikea, hämtat ut ett paket med volym tre av Tove Janssons samlade serier samt blivit smått beroende av ett spel där man ska hjälpa en katt att rädda fiskar.
Igår hade jag lite födelsedagsfika här hemma eftersom jag fyllde år för några veckor sen. Det var några få som kom hit men jag tycker om dem så himla mycket så hellre några få människor jag gillar än 100 pers som jag inte tycker om, typ. Och så skickade jag iväg ett paket innehållandes snygg-skorna till Hilda, så nu kan hon gå runt och vara snygg i dem eftersom jag inte kunde det.
I slutet av veckan som kommer så ska jag få träffa bästa Fridan så jag kan skvallra om allt som hände i Finland. Det ska bli skönt att kunna prata om resan med henne eftersom mamma börjar bli rätt trött på mitt tjat, hehe... Saknar Helsingfors så mycket att det gör ont i bröstet på mig. Det känns lite konstigt att sakna en stad sådär, det har aldrig hänt mig förut. Blev lite kär i landet där borta... Förhoppningsvis så hinner jag åka dit en gång till innan min Japanresa som blir av i slutet av året.
Nåväl, nu ska jag fortsätta hjälpa katten att rädda fiskar!

En strand som jag och Ida hittade när vi gick vilse i Helsingfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0