100-dagarsfest!

Följde med på 100-dagarsfesten trots att jag inte kommer ta studenten i år. Inte nåt annat år heller iofs...
Förfest med Frida och sju andra tjejer på Stockfallet och drog till Nöjes vid elva. Väl inne så tappade jag bort alla men blev upphittad av fina Linda! Hängde med henne och hennes kompis och hade det jättefint, bästa kvällen på länge! Drar ut med Linda på fredag och ska försöka hitta mig en karl, vi får väl se hur det blir med det...
Såhär snygga var vi iaf i fredags! (Ignorera att piercingen är sne.)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hemsk bild på mig men det gjorde mig glad.



Jag mår bra nu så jag kan gå ut imorgon. Undrar bara vad mina föräldrar kommer säga när jag varit sjuk hela veckan och sen helt plötsligt när det är fredag blir jag kry och drar ut! Hahahaha



2012-03-08 @ 18:02:18
URL: http://immacule.blogg.se/
Postat av: fridis

ja! vem ska börja videoblogga då!? :D <3

2012-03-08 @ 22:59:19
Postat av: frida

vem ska börja, eller ska vi köra stensaxpåse om de?! :D

2012-03-08 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0