Vad du än heter, you're the love of my life.

Sitter i en liten lägenhet i Kallio i Finland och dricker hallonvin.
Hade födelsedag igår men den vart mest ångestig så jag låtsas att den är idag istället, hehe...
Snart ska vi ut på nåt ställe som heter Frydays och antagligen blir det awesome.
Hittills har jag hunnit köpa massor av Mumingrejer såsom böcker, påslakanset och glasunderlägg. Det lär väl bli ett par muiggar också om jag känner mig själv rätt. Man kan ju inte komma hem från Finland utan minst en Muminmugg liksom. Jag kan iaf inte det.
Nu ska vi dra till en tjej som heter Jenni som vi hittade på couchsurfing. Hoppas verkligen att vi inte blir rånmördade eller nåt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0