Ett foto i timmen.

Under varje bild står det vad jag har gjort varje timme under hela dagen igår!



8.00 Vaknar och hittar dessa i soffan.



9.00 Äter smörgås med både ost och skinka, så som man får göra på helgen, samt apelsinjuice och en clementin.



10.00 Hjälper mor med disken.



11.00 Poserar i mammas gamla studentmössa.



12. 00 Har precis duschat.



13.00 Sitter i bilen utanför Ikea och väntar på mamma som köper batterier och korv.



14.00 Har precis köpt Harrys lördagspåse och åker ut med mamma till Skoghall.



15.00 Är hemma hos Anne-Sofie med barn där även Ylva och hennes lilla Ebba var på besök.
På bilden ser ni Milou och Birka.



16.00 Dricker julmust och pratar med min mor, Anne-Sofie och Ylva.



17.00 Står i hissen på väg upp till tredje våningen, där jag bor.



18.00 Lägger upp rosetter och smycken på ett kakfat.



19.00 Äter nachos med mamma och min moster Mia.



20.00 Fixar och trixar med julkort med Mia.



21.00 Äter efterrätt som mamma fixat iordning.
Vaniljglass med hemmagjord chokladsås och pepparkaksdegskulor.
Det blir som Ben & Jerrys cookiedough, fast hemmagjort. Och julig.



22.00. Går och lägger mig, kollar datorn lite till och somnar.

Kommentarer
Postat av: olivia

åh va mysigt. puss.

2009-11-22 @ 17:36:00
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: andrea

vad fint.

du kunde sagt att du var på skoghall juu :(

2009-11-22 @ 21:57:58
URL: http://popapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0