Onsdag.

Ligger i sängen med dator på magen, tvn är på men jag lyssnar på Mando Diao istället.
Chattar med Tilda, chattade med min kronoparksvän men hon bakar nu.

Blev väckt vid tolvtiden av brevbäraren som hade glömt nyckeln till postfacken nere vid porten.
Han sträckte fram ett paket som tydligen inte hade gått in i boxen.
Världens finaste Kittypaket från min fina Norrtäljetjej Mandis.
Åh, det gjorde hela min dag!
Om jag berättar vad det innehöll så blir ni bara avundsjuka, så jag håller det för mig själv istället, haha.

Nu har jag packat en flyttlåda full med flytta-hemifrån-grejor,
bland annat stekpanna, tallrikar, champagneglas, rödvinsglas, vanliga glas,
skedar, galjar, handdukar, en skål, små skålar, galjar, glasunderlägg,
ungsfast form, kökshanddukar och massa annat.
Känns skönt att vara lite redo, även om jag inte ska flytta än.
Jag vet inte ens när jag ska flytta!

Titta vad jag hittade i min soffa idag!

Kommentarer
Postat av: sandra

puss!

2009-01-08 @ 14:15:56
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0