Ikea hela dagen!

Sitter på Ikea och väntar på mina slavar, eh förlåt jag menar vänner,
som är och köper dricka och chokladbollar.
Vi har varit här sen halv tio imorse och planerar att stanna till stängning, vilket är klockan sex.
Vi åt frukost på sängen, lunch (inte på sängen) och nu ska vi fika!

Jag har hittills handlat för 310 svenska enkronor, men ska kolla efter lite till.
310:- är inte mycket för allt jag har handlat, hujedamig.
Tallrikar, skålar, en stor skål, handdukar, stora glas, stekpanna,
kudde, täcke, isformar, vispar, skedar och gud vet vad!

Ni får en fin bild på mig sålänge, så hör jag av mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag älskar också att gå genom hela IKEA. Ta en fika paus och äta lite. Jag förstår att du gjort riktiga fynd där. Kram

2009-01-04 @ 18:52:13
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0