Black and white.

Idag är jag svartvit!


Svartvit tajt klänning från H&M med öppen rygg, vita strumpbyxor, svartvit  kjol från H&M
samt nymålade svarta naglar.
Svarta Pippikängor och svart basker till det så är jag redo för Ikea!

Här var det meningen att jag skulle lägga upp bild på mina fina makaroner
med ädelost som jag lagade till lunch,
men jag var så hungrig så jag åt upp allt innan jag hann ta kort.
Det är inte ofta jag lagar mat, men detta var så gott och enkelt att jag kanske borde börja!

Det var visserligen inget särskilt, bara vanliga makaroner med riven ädelost,
lite vanlig ost och créme fraiche, allt ihopblandat. Salt och gott.
Idag (ja mamma det skulle vart igår) är sista godisdagen!
Från och med nu ska jag inte köpa godis!
Idag äter jag alltså upp den sista chokladbiten jag har hemma.

Det kommer bli några tuffa dagar, men jag behöver bli av med mitt sockerberoende.
Peppa mig!

Puss.


Kommentarer
Postat av: olivia

VADFAN ÄR ÄDELOST!??!+!+1



lycka till anni! åh jag borde också sluta äta godis :CCCCC

puss du är finast oki

2009-01-08 @ 19:26:34
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: evi

jag har också slutat äta godis! klarar jag ett halvår får jag 1000 kr, och klarar jag hela året får jag dubbelt. så det är ju helt klart värt det, jag gillar inte godis så mycket endå ioförsig men endå

hahahah vilken otroligt rolig kommentar va? not



lycka till förresten <3

2009-01-08 @ 22:20:29
Postat av: Johanna

Cool header :D

2009-01-08 @ 22:45:37
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: emmerson

peppedipepp så där nu är du peppad:P

jättefin blogg tkr jag:) jättecool sån där va heter det är det header det heter aa där som du och frida är på:P

2009-01-30 @ 22:39:53
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0