Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar.

Ibland är jag ganska stolt över mig själv.
Att jag har tagit mig hit, där jag är precis nu i mitt liv, och att jag har tagit mig hit själv.
Visst har jag fått hjälp utifrån, men ibland känns det ju som att det är jag mot världen.

Idag är jag iaf väldigt stolt över mig själv och såklart tar jag väl hand om den känslan.
Idag är jag väldigt nöjd med mitt liv.
Jag vet inte om jag på något sätt kunde ha det bättre.
Jag gör precis det jag vill och jag har de allra bästa förutsättningarna man kan ha.

Nu ska jag snart ner och äta frukost i restaurangen med en viss Lars Ola.
Hotellfrukost i mitt hjärta alltså <3



- jag har tron på mig själv på min sida.

Kommentarer
Postat av: tilda

msn är till för att pratas på, och det gör vi bra om den här saken.

jag älskar dig Allra käraste syster.

2009-04-12 @ 22:56:58
URL: http://supertilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0