Smärtan av att ha ett tråkigt liv är i alla fall utdraget och konstant.

Blev så himla ledsen igår att jag la mig 19.00.
Köpte nämligen en skrivare när jag och Frida var på Expertrean och när jag kom hem och var helt slut så att jag nästan började grina så tänkte jag ju att om jag packar upp skrivaren och skannar lite bilder så blir jag säkert glad.
En enda grej bara. Strömkabeln till skrivaren fattades. Där brast det, jag bara orkade inte längre.
Eftersom mamma skulle ut så bäddade hon ner mig innan hon gick så att jag fick ligga och gråta ut en stund innan jag somnade.
Nu har jag precis ätit frukost och druckit apelsin- och äppeljuice ur en matchande orange hattifnattmugg och försökt att lösa ett sifferpussel men nu ska jag gråta en sväng till och sen sova ett par timmar.
Kan inte allt bara vara lite enkelt för en gångs skull?
Allt är så himla svårt iaf.

Jag hatar er Expert, tur att ni gick i konkurs!

Kommentarer
Postat av: Karl

Fanns inte strömkabeln i paketet när du köpte skrivaren då ?

Svar: Nej, det var ju det som var problemet :(. Tydligen hade skrivaren varit inne på service innan så de måste glömt att skicka med den sen...
beivor

2012-09-24 @ 15:18:14
Postat av: Karl

Jaha. Hoppas du får tag i någon strömkabel någonstans ifrån nu. Förresten, varför heter din blogg Beivor ? Heter du så ?

Svar: Ja det hoppas jag också! :)
Varför min blogg heter beivor är för att jag en gång på kul kallade mig Eivor på internet när jag gick i högstadiet. Sen kom vi tjejer i klassen på en "lek" där alla en dag skulle ha ett namn som började på bokstaven B (Bamse, Bettan etc.) och då bara blev det Beivor av det hela.
Ingen roligare historia än så!
beivor

2012-09-25 @ 11:55:42
Postat av: Karl

Vad heter du egentligen ?

Svar: Står inte det nånstans på min blogg?Äh, Andrea heter jag men de flesta kallar mig Anni sen tolv år tillbaka!
beivor

2012-09-25 @ 12:17:49
Postat av: Karl

Hej Anni !

Svar: Hej Karl!
beivor

2012-09-25 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0