Brudar med små pattar kan dra åt helvete.

Imorrn drar jag till Norrpan för att se Lilla Lovis på onsdag tillsammans med Ida! Jag är så lyckligt lottad att hon vill hänga med mig eftersom hon är typ en av de häftigaste i världen. Att hon dessutom gillar Lilla Lovis är ju liksom bäst. Det är dresscode bröllopsklädsel och hatt, så jag kommer ha en sorts spetsklänning med halvlånga ärmar, en blå scarf runt halsen, en matroshatt, blå strumpbyxor och vita skor. Det blir lite sjömanstema på det liksom. Tänkte piffa till det lite med lösögonfransar och mycket läppstift och kanske lite glitterspray i håret. Nåt mer tips så jag kan göra det ännu häftigare? Lilla Lovis är ju så himla cool och det ska ju vara ganska "extremt".

När jag sen kommer hem på torsdag så kommer jag ju få träffa Fridan!
Vet inte än ifall vi ses på torsdag eller fredag, men nån gång blir det iaf.
Funderar på om jag ska ut i helgen eller om jag kanske tar det nästa helg... Det lär jag väl märka!
Här får ni en bild på mig och bästa, finaste, underbaraste Fridan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0