It was Peace & Love, a festival down town.

Var hos läkaren idag och tog prover som visade att jag inte har körtelfeber (!!!) men att jag har något slags virus i kroppen. De vet inte riktigt vad det är, men om svullnaden på halsen och bakom örat inte har gått tillbaka tills på fredag så ska jag komma in igen på måndag. Jag måste ju vara frisk när det är Peace & Love!!!

Annars har jag mest drömt om Finland som vanligt, blir ju bara mer och mer sugen nu när jag vet att en ny Muminfilm kommer 2014 (vill ju dock åka dit innan det).
Då firas det även att det är 100 år sen Tove Jansson föddes.
Filmen kommer vara handtecknad och baserad på serieböckerna som kom ut 1954-1975. Awesome!
Vill åka till Helsingfors nu, nu, nu! Strosa runt på gatorna och titta i gamla bokhyllor på fina antikvariat. Mmmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0