Du var liv och jag var död.

Trodde jag hade blivit frisk för nån vecka sen, men förkylningen tog omtag och nu sitter jag här med knölar bakom örat.
Är öm i hela kroppen och nu har jag dessutom blivit svullen på ena sidan av halsen. Mysigt! Verkligen!
Började med penicillin och örondroppar i torsdags men känner mig bara sjukare och sjukare. Inte okej alltså.
Sen jag började med medicinen så har jag blivit alldeles knottrig i pannan, kan det ha nån koppling?
Äh, det är väl bara är jag som inbillar mig saker..

Men på torsdag måste jag bli frisk för då kommer fina Ida hit! Samtidigt tar alla studenten i stan så jag ska försöka hitta Angelica när hon springer ut från Tingvalla och på eftermiddagen drar vi och firar Fridan. På lördag är det stadsloppet så då blir det picknick på Sundsta vid älven som vanligt så jag räknar med sol!

Nu ska jag nog äta lite blåbärspaj och sen se nån film. Hoppas verkligen att jag blir frisk snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0